Rozstrzygnięcie konkursu Exalo Drilling SA pt. "Być jak Brand Hero"

Firma Exalo przeprowadziła w dniach 20.03. – 24.04.2018 konkurs pod hasłem "Być jak Brand Hero”, skierowany do dzieci pracowników w wieku 7-14 lat ze wszystkich lokalizacji Spółki EXALO Drilling S.A. Celem konkursu było zainteresowanie dzieci prowadzoną działalnością firmy Exalo Drilling S.A. poprzez stworzenie najciekawszego imienia dla postaci Brand Hero, symbolizującej zawód wiertacza oraz kształtowanie wśród dzieci poczucia harmonii pomiędzy prowadzonymi pracami wiertniczymi a środowiskiem naturalnym, poprzez umieszczenie za pomocą pracy plastycznej postaci Brand Hero w jednym z interesujących miejsc na mapie świata.

Do Biura Marketingu wpłynęło kilkadziesiąt propozycji imion dla postaci Brand Hero oraz prac plastycznych wykonanych rozmaitymi technikami, począwszy od tradycyjnego rysunku, przez malarstwo, aż po wyklejanki. Sposób wykonania prac oraz kreatywność dzieci niejednokrotnie były ogromnym zaskoczeniem. Doceniając zatem zaangażowanie, a przede wszystkim zainteresowanie dzieci działalnością firmy Exalo uprzejmie informujemy o zwiększeniu ilości nagród i tym samym nagrodzeniu wszystkich autorów nadesłanych prac.

Odwołując się do poszczególnych kategorii konkursowych pragniemy szczególnie wyróżnić następujące osoby:

I.  W kategorii „Stwórz imię dla firmowej postaci Brand Hero, symbolizującej zawód wiertacza":

  • Janka - autora imienia Doktor Drill
  • Marcelinę – autorkę imienia Stasik Wiertek
  • Julię – autorkę imienia Wiertman
  • Maję – autorkę imienia Wiercisław.


II.  W kategorii „Za pomocą pracy plastycznej umieść postać Brand Hero w jednym z miejsc na mapie świata:

  • Hannę, która umieściła Brand Hero na mapie Polski
  • Maksymiliana, który umieścił Brand Hero na tle rajskiej plaży
  • Alicję, która umieściła Brand Hero pośród arktycznego krajobrazu
  • Maję, która wysłała Brand Hero do Meksyku
  • Nikodema, który wysłał Brand Hero do Rio de Janeiro
  • Weronikę, której Brand Hero zwiedza Afrykę
  • Filipa, którego Brand Hero odkrywa tajemnice Egiptu
  • Zosię, której Brand Hero wyruszył do Australii
  • Julię, która umieściła Brand Hero w Grecji
  • Marię, której Brand Hero wyruszył w góry
  • Martę, która umieściła Brand Hero na tle wiertni
  • Hannę, która wysłała Brand Hero do Chorwacji.

Nagrodą w konkursie jest udział w II edycji warsztatów szkoleniowych Exalo Kids Camp 2018 w Łebie w dniach 23.07.2018 – 03.08.2018.

Wszystkim laureatom składamy serdeczne gratulacje i zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęciowej wyróżnionych prac plastycznych.

Wystawa prac konkursowych niebawem będzie także dostępna w Oddziale Exalo Drilling S.A. w Zielonej Górze.